POLITYKA JAKOŚCI


   

Wyznawana przez Kierownictwo Przedsiębiorstwa Zaopatrzenia Rolnictwa w Wodę "WODROL" Olsztyn polityka jakości dotyczy wdrożenia i stałego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością, jak również kierunków działań jakościowych, zgodnych z perspektywicznym planem rozwoju przedsiębiorstwa dla stełego polepszania obsługi Klientów. Spełnienie oczekiwań naszych Klientów, wyjątkowo dobra ich obsługa to sposób na umocnienie renomy przedsiębiorstwa jako w pełni wiarygodnego i najlepszego partnera.

Polityka Jakości pełni w naszym przedsiębiorstwie rolę nadrzędną nad wszystkimi działaniami i żadne czynności nie mogą być z nią sprzeczne.

Nasze główne cele to:

  • prawidłowe rozpoznanie potrzeb naszych Klientów,

  • realizowanie usług, które charakteryzują się coraz lepszą jakością i są konkurencyjne w stosunku do innych firm,

  • nieustanne doskonalenie działań na rzecz jakości, aby logo naszego przedsiębiorstwa kojarzyło się naszym Klientom zawsze z wysoką, niezawodną i stabilną jakością naszych usług,

  • współpraca z naszymi Klientami i Partnerami w atmosferze wzajemnego zaufania i poszanowania,

  • unikanie błędów, a nie ich późniejsze korygowanie,

  • wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością w oparciu o wymagania normy ISO 9001:2008 oraz stałe jego doskonalenie zgodne z perspektywicznym planem rozwoju przedsiębiorstwa.


Wymagania jakie sobie stawiamy są miarą zaangażowania w poprawę realizacji procesów w przedsiębiorstwie. Aby sprostać tym zadaniom wszyscy pracownicy są informowani o działaniach na rzecz jakości i realizacji założonych celów.

W imieniu całej załogi i własnym deklaruję doskonalenie i rozwój Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z przyjętymi wymaganiami międzynarodowej normy ISO 9001:2008. 



Prezes Zarządu
"WODROL-OLSZTYN" w Dywitach Sp. z o.o. 
inż. Józef Makosiej                   




Dywity, 29.06.2009 r.